@Aminokwas :
Nie czytał Pan instrukcji obsługi to Pan nie wiedział

Info dla pokoleń:
SEAT LEON 3 (5F/ST/SC) NIE POSIADA AKTYWNYCH CZUJNIKÓW CIŚNIENIA. Funkcjonalność mierzenia ciśnienia jest realizowana za pomocą czujników ABSu i pewnie innych systemów odnośnie trakcji.
Nie ma w felgach żadnych czujników ciśnienia. Nie ma się co psuć, tak samo jak nie dostajemy dodatkowych kosztów związanych z wymianą czujników.
LEON'y posiadają system bierny, oparty na ABS'ie.
W komputerze pokładowym klikamy ustaw ciśnienie i komputer przyjmuje, że to ciśnienie jakie jest aktualnie w kołach jest poprawne.
ABS po przejechaniu iluś tam kilometrów mierzy i 'uczy sie" prędkości obrotowych kół i uznaje je jako 'prawidłowe'.
System bierny może być opóźniony w reakcji, ale za to o wiele tańszy dla użytkownika.
Gdy ciśnienie mocno spadnie, albo wzrośnie to ABS wyczuje różnice w obrotach koła i poinformuje, choć nie zawsze.
Czasami przy bardzo szybkiej jeździe może dać komunikat, więc zjeżdzamy na stacje sprawdzamy i najwyżej jedziemy dalej gdyby był to fałszywy alarm. Zdarzyło mi się na autostradzie.