Marcinxxx napisał(a):Już naprawione, kabel czarny przy bezpieczniku 150A sie grzal sruba już była czarna po wyczyszczeniu i skreceniu nadal grzało pomogło dopiero lutowanie wszystkiego teraz napiecie ładowania to 14,5V po włączeniu wszystkiego w aucie 14,3V
Mnie to również dopadło. Po zakupie nowego aku sprawdziłem z ciekawości ładowanie i niestety jest zaledwie 14.0V, a przy dużym obciążeniu spada nawet do 12.9V. Śruba która mocuje przewód od alternatora do bezpiecznika w skrzynce grzeje się i mocowanie jest już trochę podtopione. Niestety skrzynka będzie chyba do wymiany. Czy ktoś kupował zamiennik z allegro? (nowy ori kosztuje > 200zł )
Po przeczyszczeniu i dokręceniu na maksa problem nadal występuje. Czy dobrze myślę, że jeśli zmierzę napięcie bezpośrednie na wyjściu alternatora i będzie ok (14.5V) to znaczy że za spadek napięcia i grzanie odpowiada przewód łączący alternator z akumulatorem?